Tu nájdete niekoľko rád pre uľahčenie tohto úkonu :

|
* Vždy so sebou vozte pár rukavíc.
* Vhod by tiež mohol prísť plastový vak na odpadky pre prípad uloženia
prerazenej pneumatiky do kufra. Zvlášť, keď je celá od blata!
* Ak je zem príliš mäkká, mohol by sa do nej zdvihák zaboriť. Z tohto
dôvodu nie je zlé so sebou voziť pevnú doštičku, na ktorú môžete zdvihák
postaviť.
* Závity na kolese je dobré ľahko premazať, aby z nich bolo možné neskôr
bez problémov odskrutkovať matice.
* Po oprave a opätovnom nasadení si dajte koleso vyvážiť.
* Po nasadení rezervnej pneumatiky sa nedoporučuje jazdiť ihneď príliš
rýchlo. Je totiž možné, že rezerva nemá náležitý tlak, a to by mohlo viesť
pri riadení vozidla k problémom.
* Pokiaľ sú matice na kolese zle utiahnuté, mohlo by dôjsť ku skrúteniu
brzdového kotúča a k poškodeniu závesu kolesa.
|
 |
* V záujme rovnomerného a perfektného utiahnutia matíc na kolese sa
doporučuje používať momentový kľúč. Tento kľúč totiž umožňuje zmerať a
regulovať silu použitú pri uťahovaní matíc kolesa.
* Ak kľúč nemáte, požiadajte najbližšieho predajcu, aby kolesá skontroloval. |
Správne utiahnutie matíc na kolese rovnako znamená ľahšiu demontáž kolies v budúcnosti!
zdroj:www.michelin.cz
|